Вручена путівка переможцю акції «Champion дарує відпустку»!

10.07.2017

Головний приз Акції «CHAMPION дарує відпустку» — тур на двох на вихідні до Парижу — 4 липня був вручений Андрію Пилипцю, який ще у квітні цього року купив щітки склоочисника для власного автомобіля KIA CERATO. Вручав приз Віталій Мартинов — голова представництва компанії Federal-Mogul Motorparts в Україні і Молдові.

Андрій розповів, що фактично прийняв участь в Акції випадково: «У мене вже давно погано працювала щітка, її явно вже треба було замінити. Я зайшов на сайт постачальника запчастин і вибирав щітку по двом критеріям. По-перше, я хотів саме каркасні щітки — практика показала, що безкаркасні на моєму автомобілі KIA CERATO працювали не дуже добре, залишались полоси. Можливо тому, що машина не нова і скло не в ідеальному стані. А може бути, що виробники були не найкращі. Тому другим критерієм було ім’я бренду, яке б не викликало сумнівів. Враховуючи ці умови варіантів було не так багато і я вибрав CHAMPION. Вже коли приїхав забирати щітки мені дали буклет про акцію і я вирішив спробувати, тим більше, що особливих зусиль це не вимагало».

Як це часто буває при врученні призів від Federal-Mogul, переможець все ще перебував під враженням від того, що виграш є абсолютно реальним, а для його отримання не потрібно виконувати жодних додаткових умов. Все, що тепер необхідно для поїздки — наявність біометричних паспортів, які Андрій Пилипець із дружиною вже замовили. Таким чином, введення безвізового режиму з ЄС виявилось дуже доречним.

«Коли я реєстрував коди зі щіток, не покидала думка, що роблю це більше для заспокоєння совісті, тому що не мав особливої довіри до більшості акцій, які в наш час проводяться всюди. Але з іншого боку щось, напевно, підказувало — ця акція справжня, тому коди від щіток я акуратно склав у шафку. І навіть показав дружині куди саме — щоб нагадала, якщо сам раптом забуду. А коли мені повідомили про виграш, спочатку не міг повірити, що все так просто, і декілька разів перепитував — чи дійсно від мене більше нічого потрібно, крім цих кодів» — ділиться враженнями Андрій.

Акція «CHAMPION дарує відпустку» діяла в Україні з 15 березня по 31 травня. Треба відмітити, що зареєстровано далеко не всі коди від проданих за період дії Акції щіток, це значить — багато покупців просто втратили свій шанс. А для того, щоб прийняти участь в Акції необхідно було, після покупки щіток склоочисників CHAMPION із захисним кодом перевірки оригінальності на упакуванні, зареєструвати цей код на www.f-m.parts. Тим більше, що крім основного призу було приготовано три сотні заохочувальних — якісних бейсболок з логотипом CHAMPION. Вони також були розіграні, і скоро будуть доставлені учасникам Акціїї.

СТО і магазини, які пропонують своїм клієнтам щітки CHAMPION, також у виграші. По-перше — вони завойовують вдячність своїх клієнтів за пропозицію якісної продукції. По-друге вони можуть накопичувати заохочувальні бонуси в програмі лояльності www.fm-plus.net для гарантованого обміну на цінні призи.

«Організовуючи наші регулярні акції, ми не переслідуємо цілі значно збільшити обізнаність про бренд CHAMPION — він давно представлений на ринку і добре відомий практично всім, хто самостійно вибирає щітки склоочисників, фільтри, свічки запалювання або розжарювання. Заохочування лояльності споживачів шляхом проведення подібних акцій це світова практика крупних компаній, які будують довготривалі відносини зі своїми клієнтами. Це спосіб віддячити тим, хто вибирає нашу продукцію, за ту довіру до наших брендів, котра дозволяє нам в свою чергу робити такі подарунки», — говорить Віталій Мартинов.

Компанія Federal-Mogul Motorparts вдячна учасникам Акції і бажає всім власникам автомобілів успіхів в наступних розіграшах.