Компанія Federal-Mogul Powertrain розробила революційну технологію охолодження поршнів дизельних двигунів

оприлюднено:
15.07.2016
Герметична камера охолодження EnviroKool™ дозволяє днищам поршнів двигунів для важкої техніки працювати при більших температурах

Плімут, Мічиган, 7 липня 2016. Компанія Federal-Mogul Powertrain, підрозділ корпорації Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML), розробила першу в світі технологію охолодження поршнів за допомогою інтегрованої в поршень Monosteel® герметичної камери охолодження. Технологія, яка отримала назву EnviroKool™, дозволяє безпечно підняти робочу температуру поршня на 100 °C (при використанні сталевих сплавів з високою стійкістю до окислення і захисним покриттям).

«Ефективніше спалювання пального і збільшена потужність дизельних двигунів наступних поколінь потягнуть за собою значне підвищення температури в камері згоряння, але виробники двигунів обмежені температурою, яку може витримувати днище поршня, — прокоментував Джан Марія Оліветті (Gian Maria Olivetti), директор з технологій Federal-Mogul Powertrain. — Технологія EnviroKool дозволяє поршню працювати при підвищеній температурі без втрати міцності і строку служби».

Винятково ефективне охолодження і мінімальна маса — ось основні переваги технології EnviroKool, яка, в свою чергу, є вершиною еволюції перевіреної часом технології Monosteel®. Інтегрована камера охолодження заповнюється маслом та інертним газом, які витримують високу температуру, а потім герметизується. Технологія EnviroKool дозволила компанії Federal-Mogul Powertrain подолати обмеження по температурі, характерні для поршнів з традиційними проточними масляними каналами охолодження.

«Тривалий вплив високих температур на моторне масло призводить до зниження його характеристик і накопичення нагару, що негативно позначається на ефективності охолодження і може стати причиною перегріву, — пояснив Кері Уестбрук (Keri Westbrooke), керівник інженерного відділу компанії Federal-Mogul Powertrain. — Чудові властивості технології охолодження EnviroKool дозволяють поршню впевнено витримувати теплове навантаження. Далі масло, що подається через форсунку, відводить тепло вниз, де температури значно нижчі».

За рахунок відсутності нагару в камері охолодження ефективність розсіювання тепла залишається на однаково високому рівні протягом всього строку служби поршня. Нова технологія настільки ефективна, що витрата масла для охолодження поршнів скорочується на 50%, знижується навантаження на масляний насос, зменшуються паразитні втрати і підвищується ККД двигуна. Тепло, що відводиться від поршня от за допомогою масла з форсунок охолодження, є частиною загального тепла, яке відводиться через поршневий палець, юбку поршня і поршневі кільця.

Спеціалістами компанії Federal-Mogul Powertrain уже проведено більше 1400 годин випробувань двигунів важкої техніки з поршнями EnviroKool Monosteel. Всі розробки ведуться у співпраці з певними замовниками: поршні створюються під двигуни, які заплановані до випуску впродовж п’яти наступних років.

«EnviroKool — найновітніша технологія в низці успішних рішень, які мають допомогти нашим клієнтам випускати двигуни і транспортні засоби, які в свою чергу викидають менше шкідливих речовин в атмосферу, причому це ніяк не позначається на їхній довговічності, надійності чи робочих характеристиках», — підсумував пан Уестбрук.

Компанія Federal-Mogul Powertrain представить лінійку поршнів для дизельних двигунів важкої техніки на Міжнародній виставці комерційного транспорту в Ганновері (Німеччина), яка пройде 21–29 вересня  2016 р. Продукцію компанії можна буде побачити на стенді C28 в залі 13.

Вигляд у розрізі поршня Monosteel® для дизельних двигунів від компанії Federal-Mogul Powertrain, який демонструє герметичну камеру охолодження EnviroKool™ в днищі.